Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

\|\شبیر و یزید\|\

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: \|\شبیر و یزید\|\

    Bhai logo amam ghazali sahib to khud aakher tak khuda kay baray main fasla nahain ker pae keh us ka wejud phalsepha ki ru say kisay sabat hota hay
    itnay beray mezalam dhanay kay bawejud ager koi yazeed ko acha benanay per tula hay to us say khuda hi puchay
    meri to duaa hay keh khuda mujhay Hazrat Amam Husain (AS)kay jhunday kay sae main qeyamat kay roz uthae aur yazeed kay mannay walon ko us kay sath

    Comment


    • #17
      Re: \|\شبیر و یزید\|\

      Originally posted by naveed iqbal View Post
      Bhai logo amam ghazali sahib to khud aakher tak khuda kay baray main fasla nahain ker pae keh us ka wejud phalsepha ki ru say kisay sabat hota hay
      itnay beray mezalam dhanay kay bawejud ager koi yazeed ko acha benanay per tula hay to us say khuda hi puchay
      meri to duaa hay keh khuda mujhay Hazrat Amam Husain (AS)kay jhunday kay sae main qeyamat kay roz uthae aur yazeed kay mannay walon ko us kay sath
      pehlay to in fatwas ko per lain
      http://pegham.com/showthread.php?t=31589

      now
      berlwion key motabik bi yazeed key sath R.A kehna , hazrat ayesha , hazrat abu bakar , hazrat ummar ko lanat bejnay sey bohat kam guna hay , jo key
      tum shia log kertay ho

      second maaf kernay wala Allah hay , we just know key ulmaah key motabik, yazeed sari ummer 5 wakat ka nimazi raha and muslim hi foot hoa

      and koi authenticity naeen hay key us nay , hazrat Imam Hussain (R.A) ko shaheed kernay ka hukam dia ho

      baki ager wo kasoor war hay , to Allah us ko saza dey ga ager naeen hay to naeen day ga

      behtar yeh hay key mazeed tafurqa dalnay ki jaga baat ko yaheen khatam kia jaey
      Last edited by tauruskhan; 7 January 2008, 01:22.
      People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people

      Comment


      • #18
        Re: \|\شبیر و یزید\|\

        Originally posted by aabi2cool View Post
        اسلام علیکم بے کمال بھائی آپ کا تعجب بجا ہے کہ آج امت مسلمہ کی یہ حالت ہوگئی ہے کہ یہ کبھی روشن خیالی کے نام پر کبھی ایکسٹریم ازم کے خاتمے کے نام پر ایسے ایسے مسلّمہ عقائد سے انحراف کرنے لگی ہے کہ جو صدیوں سے امت میں متفقہ طور پر رائج تھے مجھے اس بات کی سمجھ نہیں آتی کہ ایک طرف تو اس نسل کی یہ حالت ہے کہ اگر ہم میں سے کوئی کسی سید زادے کی محض اس بنیاد پر تعظیم کردے کہ وہ سید ہے تو یہ لوگ اعمال اعمال کا ڈھنڈورا پیٹنا شروع کردیتے ہیں اور کہتے ہیں کہ محض نسبت سے کچھ نہیں ہوتا عمل بھی ضرور ہونا چاہیے ہم کہتے ہیں کہ آپ کا ارشاد بجا مگر یہ کیا کہ آپ اپنا یہ فلسفہ یزید کی وکالت کے وقت بھول گئے پوری امت کا اجماعی عقیدہ ہے کہ یزید فاسق و فاجر ہے

        mashallah is tarah app ney berlwi and shia logon key ilwa tumam logon ko ummat sey hi nikal dia , mashallah kia kehna app ka

        اور فاسق و فاجر کی یہی تعریف ہے کہ اعلانیہ گناھ کرئے امت کا اگر اختلاف ہے تو وہ صرف یزید کو کافر کہنے میں ہے بعض فقہاء اسے کافر کہتے ہیں جیسے کے امام احمد بن حنبل اور ان کے اصحاب اور بعض سکوت کرتے ہیں یعنی اسے کافر تو نہیں کہتے مگر اس کے خبث باطن کا بر ملا اظہار کرتے ہی
        thanx kuch to paley para app ko, inshallah ager app ney islam ko perha to Allah mazeed bi samjha day ga
        ں اور امت کی اکثریت اسی بات کی قائل ہے کہ اس نے جو سیاہ کارنامے انجام دیئے ان کی بدولت وہ ہرگز اس لائق نہیں کہ اس کے لیے رحمت اور بخشش کی دعا کی جائے چہ جائیکہ آج کے اس دور میں ڈاکڑ زاکر نائک جیسے لوگ اُٹھ کر اس کے لیے رضی اللہ عنہ جیسی اصطلاحات کا استعمال شروع کردیں
        app ney ulmah key fatwas naeen perhay , berlwi and shia logon key ilawa koi mana naeen kerta yazeed key liya R.A kehna

        and second Dr Zakir Nayak is islamic scholar not berlwi scholar
        app likh ker day deen kay , key app bidaat chor dain gay , maslan eid milad e nabwi , azan key bad and us sey phely salat , nimaz key baad onchi awaz main darood , peron fakeeron ki kabron sey mangna , kabaron per sajday etc etc , main bi likh key deta hoon , kabi yazeed key liya R.A use naeen karoon ga in my life

        same Dr Zakir nay bi kaha hay ahley tashee ki jo jammat itna shor sharaba ker rahi hay wo likh ker day dey key wo Hazrat ayesha R.A, Hazrat abu bakar R.a hazrat ummar r.a, hazrat usman r.a per lanat naeen bejain gay
        wo likh ker detay haan key wo kabi yazeed key lya R.A use naeen kerain gay


        lakin app logon sey bidat kahan chori jati haan bhala
        میں پوچھتا ہوں کے ڈاکٹر زاکر نائک نے جانتے بوجتے ہوئے ایک ایسے سوال کا جواب متنازعہ انداز میں کیوں دیا جبکہ ان کو معلوم تھا کہ امت کی اکثریت کے لیے ان کا جواب انتشار کا باعث بنے گا اخر انھوں نے اس انتشار کا بیج بو کر کون سے اسلامی چمن کی آبیاری کا فریضہ انجام دے دیا ہے
        last para dobra per lain



        جو کہ آج ان کے حواریوں کو بحث و مباحثہ سیکشن میں مسلمان اور تنقید جیسا تھریڈ لگانے کی ضرورت پیش آئی ؟؟
        کیا وہ اپنا یہ تھریڈ اپنے ممدوح زاکر نائک کی خدمت میں پیش کرکے یہ سوال کرنے کی جراءت کرسکتے ہیں کہ آخر انھوں نے اس سوال کا ایسا جواب کیوں دیا جو کہ امت میں انتشار کا باعث بنا؟
        افسوس صد افسوس کہ ہمارا پیغام کہ جس کی وجہ تخلیق ہی اقبال کا پیغام ہے


        kash key app ney iqbal ko sahee mainon main perha hota

        آج اس کی نوجوان نسل اقبال کے اس اہم پیغام کو ہی فراموش کر بیٹھی کہ جس میں انھون نے روح محمدی کے نکل جانے کی بات کی تھی اقبال کا تو پیغام ہی عشق مصطفٰی ہے محبت مصطفٰی ہے اور محبت کا تو پہلا تقاضا ہی یہ ہے کہ محبوب کے دوست کو محبوب جانو اور محبوب کے دشمن کو دشمن جانو لیکن افسوس ہوا مجھے یہاں یہ تھریڈ لگا کر میں سمجھتا تھا ہماری نوجوان نسل کا خاصہ مطالعہ ہوگا اور اگر مطالعہ نہ بھی ہوا تب بھی وہ سختی اس قسم کے بیانات کی تردید کریں گے اور مذمت کریں گے مگر یہاں تو گنگا ہی الٹی بہہ نکلی حب مصطفٰی اور حب اہل بیت کہ جن پر سینکڑوں احادیث وارد ہیں ان سب کویکسر نظر انداز کرکے مجھے بخاری شریف کی ایک روایت پر نظر ثانی کے مشورے دیئے جارہے ہیں کہ عابد بھائی آپ بخاری شریف کا مطالعہ کریں ۔ میں تو عرصہ ہوا بخاری کو مطالعے میں رکھتا ہوں اور مھجے اس حدیث کا بھی علم ہے اور اسکی تاریخی اور فنی حیثیت کو بھی میں جانتا ہوں لیکن صرف ایک سوال آپ سب سے منطقی اعتبار سے پوچھوں گا کہ وہ ساری احادیث جو حسنین کریمین کے فضائل پر وارد ہوئیں آپ ان سب کو چھوڑ کر صرف ایک روایت کے جس میں قسطنطنیہ پر حملہ کرنے والے پہلے لشکر کے لیے بشارت ہے کہ بل بوتے پر حمایت یزید میں لگ گئے ہیں حالانکہ حدیث میں توصرف یہی ہے نا کہ جو کوئی اس لشکر میں شامل ہو گا اس کے لیے جنت کی بشارت ہے حدیث میں یزید کا نام تو نہیں ہے نہ اب یہ تو تاریخی اعتبار سے ہی دیکھا جائے گا نہ کے آخر یزید اس لشکر میں شامل تھا کہ نہیں ؟ اب آپ لوگ خود انصاف سے کام لیں کے کہاں ایک ایسی روایت کہ جس کی فنی حیثیت بھی مشکوک اور جس کی بشارت کا مصداق ہونے کے لیے تاریخی اعتبار سے یزید کی اس میں شرکت بھی مشکوک
        app ki kam ilmi yahan sey sabit hay
        kia kehnay app key

        اور پھر اوپر سے یزید جیسے فاسق و فاجر کے جس کے اعمال نامے میں صرف ایک قتل حسین رضی اللہ عنہ کا جرم ہی کافی چہ جائکہ اس نے پورا خانوادہ اہل بیت کو شہید کروادیا اوپر مکہ اور مدینہ پر چڑھائی کروائی مدینہ کی عورتوں کی عصمت دری کی کہ جس سے ایک ہزار سے زائد مسلم عورتیں حاملہ ہوئیں تین دن حرم نبوی میں وہ کیا کچھ نہیں ہوا
        کہ جس کا تصور تو کسی کافر سے بھی نہین کیا جاسکتا مگر افسوس کے ایک اسلام کے نام لیوا یہ سب کچھ کیا یہ سب وہ اعمال ہیں جو تاریخ کی تمام کتابوں میں تواتر کے ساتھ آئے ہیں لیکن ان سب کے باوجود یزید کی حمایت پر آپ لوگ اب بھی کمر بستہ ہیں ؟
        سب سے بڑھ کر اس بدبخت کی گستاخی دیکھیے کہ اس نے ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا کو بھی پیغام نکاح بھیج دیا جبکہ حضرت عائشہ کی اس وقت عمر مبارک ساٹھ سال تھی یہ محض اس کا ملحدانہ اور مرتدانہ مزاج تھا کہ جس نے اس کو اس رویہ پر مجبور کیا اور ایسے کفریہ اقدام کی جراءت دلائی اس وقت کے جملہ اکابرین اسلام نے اس قرآن کی نص صریح ازواجکم امھٰتکم دکھا کر اس ملعون پر بڑی ملامت اور لعنت کی آخر کار حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہ کو آگے بڑھ کر اس کے خلاف اس سیلاب شورش کو روکنا پڑا اس واقعہ کو عہد متاخریں کے مشہور محدث شیخ عبدالحق محدث دہلوی نے اپنی مشہور زمانہ تصنیف مدارج النبوت میں رقم کیا ہے اور ساتھ ہی میں اسے کی جواں مرگی کو دو وجہوں سے عذاب الٰہی کا مصداق ٹھرایا ہے ایک قتل حسین رضی اللہ عنہ اور دوسرا حضرت عائشہ کو پیغام نکاح بھیجنا اور یاد رہے کہ شیخ عبد الحق محدث دہلوی وہ بزرگ ہیں کہ جن کو بر صغیر میں علم حدیث کا بانی تصور کیا جاتا ہے اور ہر مکتبہ فکر کے اکابر ان کو اپنا رہمنما تسلیم کرتے ہیں ۔
        app ka haal woi hay "main na manoon haar"

        tumam ulmah aik taraf , app detai sey apni baat per arey hoey haan
        keep it up

        yazeed per lanat bejnay sey app ko ager sowab hasil ho raha hay to khob hasil kejay

        lakin hmm "muslim" kisi per lanat naeen bejtay , keeeon key ager wo ghalat na hoa , to lanat wapis hmm per hi ayeh gi

        and hmm sub key liya dua kertay haan , keeon key ager wo ghalat hoey to dua kabool naeen ho gi
        People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people

        Comment


        • #19
          Re: \|\شبیر و یزید\|\

          Assalaam o alaikum
          baat to bohat aagay tak jaa chuki hay ALLAH hamaiN apnay shaa'er pehchaannay ki aur un ka adab karnay ki taufeeq ataa farmaayai... AAMEEN

          aik certified sharabi, zaani, zaalim aur jaabir hukmaraan jo k unn logoN ko wajib ul qatal maanta tha jinhoN nay uss ki bai'et say bay zaari ka izhaar kia, jis nay madina tayyabba ko mubaaH (qatal w khoon aur zulm k liay jaaez) qaraar dia makkaa e mukarrama pay hamlay kiay aur hamaray sardaar imaam e aali janab janab imam hussain RAU k khoon takk ko jaaez samajha....

          yai sabb kuch JAZB UL QALOOB, BIDAYA WANNIHAYA, TAKMEEL EEMAN, TAAREEKH E TABRI, TAAREEKH E KHULFAA, ABN E ASEER, ABN E KASEER, SHARH E AQAAED, TAAREEKH E KAAMIL, AL WAFA UL WAFA maiN darj hay jabb kisi nay socha b nahi ho ga k kabhi koi barelvi maslak b ho ga... laikin shaayed inn logoN ko yai zaroor pata tha k kuch log maiN nay kaha k " kuch " log aur maiN phir kehta hooN k "kuch" log aisay hoNgay jo yazeed k difaa' k liay sarr toR koshishaiN karaiN gae..

          iss k ilawa bukhari aur muslim maiN ahle madeena k hawalay say yai b darj hay k jo ahle madeena ko takleef day ga wo aisay miTay ga jaisay namak paani maiN mil k khatam ho jata hay....

          uss banday ki kya baat karni jo k mujaahideen ka kisi taur b hadard nahi tha...

          uss hadees k baaray maiN jo k daleel k taur pay paish ki ja rahi hay k wo jannat ka haqdar hay.. kuch aisay hai k yazeed kabhi b uss ka sippa salaar nahi tha uss lashkar ko hazrat SUFYAN BIN AUF (RAU) ki sarbaraahi maiN bhaija gya uss lashkar pay FARUQDUNA k maqaam par azziyyataiN aayeeN raah e haqq maiN , iss pay yazeed nay aik sher kaha jis ka tarjuma yai hay '' MUJHAY ISS BAAT KI KOI PARWAH NAHI HAY K LASHKAR PAR BUKHAAR, TANGI TAKLEEF AUR BALAOON KI WAJA SAY FARUQDUNA MAIn KYA GUZRI.. MAIn TO OONCHI MASNAD PAY HOOn AUR MERI BIWI MERAY PEHLU MAIN HAY'' kitna biwi parast banda tha aur yai ittelaa jab JANAB HAZRAT MUAVIYA (RAU) takk pohanchi to unhoN nay zabardasti iss ko wahaan bhaija...

          1 pehlay lashkar maiN nahi tha.
          2 niyyat b nahi thi jaanay ki zabardasti gya.

          to kya yai pehlay lashkar k saath gya aur jannat ka haqdar hua ? iss ka jawab hay k BILKUL b nahi aur jannati to uss hadees k misdaaq koi b ho sakta hay k jis nay KALMA paRha wo jannati hay. aur agar dil say nahi paRha to ?? aur baad maiN badd a'amaal kiay to kya wo b jannat maiN jaayai ga ??? NAHI NAHI aur bilkul NAHI...

          iss k ilawa bohat saaray aamaal aisay haiN jo k naa qaabil e tardeed hadd takk saamnay haiN...

          iss k ilawa ALLAMA MEHMOOD AALOOSI RA apni tasneef ROOH UL MA"ANI maiN likhtay haiN k '' MERAY NAZDEEK YAZEED JAISAY MUAYYAN SHAKHS PAR LANAT KARNA QATA'N JAAEZ HAY, USS JAISAY FAASIQ KA TASSAWUR B NAHI KIA JAA SAKTA, ZAAHIR HAY K USS NAY TAUBA NAHI KI AUR USS KI TAUBA KA EHTIMAAL USS K EEMAN SAY B ZYADA KAMZOR HAY. YAZEED K SAATH IBN E ZYAD , IBN E SAAD AUR US KI JAMAT KO B SHAMIL KIA JAYAI GA. PASS ALLAH KI LAANAT HO USS PAR USS K SAATHIOn PAR USS K MADAD GAROn PAR AUR UNN KI HIMAYAT KARNAY WALAY GIROH PAR USS WAQT TAKK JABB TAKK KOI B AANKH ABU ABDULLAH HUSSAIN (RAU) PAR AANSOO BAHAAYAI. ''

          Akhir maiN maiN aur aap dua maangaiN k aur baat khatam karaiN, k jo hussain say muhabbat karta hay jo hussain ka ghulam hay wo hashar maiN unn k saath ho aur jo yazeed ko apna manta hay uss ka hashar uss k saath ho..
          AAMEEN

          Baykamal
          Last edited by baykamal; 7 January 2008, 07:18.

          kyoN RAZA mushkil say Dariay----jabb nabi S.A.W mushkil kusha ho

          Comment


          • #20
            Re: \|\شبیر و یزید\|\

            Mera Khayal hai Behas Bohat agay tak chali gai hai

            @ Tauruskhan
            Bhai ap hoslay se kaam loo .


            Yeh behas fazool hai , Koi zabardasti kisi ko apni baat nahi manwa sakta ..
            Jo kaam jisko sahi lagta hai wo karay Allah ka har banday se apas ka maumla hai...
            Allah hum sab ko samajh ki salahyat Ada karain .
            Ameen
            Jazak'Allah
            Wasalam
            Kis nooN haal sunawaN dil daa ....Koi mehram raaz nai mildaaa!
            Sadly, common sense is not very common..!!

            Comment


            • #21
              Re: \|\شبیر و یزید\|\

              Originally posted by GumShuda View Post
              Mera Khayal hai Behas Bohat agay tak chali gai hai

              @ Tauruskhan
              Bhai ap hoslay se kaam loo .


              Yeh behas fazool hai , Koi zabardasti kisi ko apni baat nahi manwa sakta ..
              Jo kaam jisko sahi lagta hai wo karay Allah ka har banday se apas ka maumla hai...
              Allah hum sab ko samajh ki salahyat Ada karain .
              Ameen
              Jazak'Allah
              Wasalam
              :salam:
              101 % rite

              Turus bhii relax hamara Faraz ta Samjana Aor Baki ALLAH pa chordejey

              Manta hu bohat Achay Tarekay sa Samja...

              Relax bro eslay ka Ak Topic ma Apnay sab kuch samjyadeya

              per bi mukhtalef topic start huey tu samaj lejey ka ensay

              aor behas bekar hay......

              Comment


              • #22
                Re: \|\شبیر و یزید\|\

                Originally posted by tauruskhan View Post
                pehlay to in fatwas ko per lain
                http://pegham.com/showthread.php?t=31589

                now
                berlwion key motabik bi yazeed key sath R.A kehna , hazrat ayesha , hazrat abu bakar , hazrat ummar ko lanat bejnay sey bohat kam guna hay , jo key
                tum shia log kertay ho

                second maaf kernay wala Allah hay , we just know key ulmaah key motabik, yazeed sari ummer 5 wakat ka nimazi raha and muslim hi foot hoa

                and koi authenticity naeen hay key us nay , hazrat Imam Hussain (R.A) ko shaheed kernay ka hukam dia ho

                baki ager wo kasoor war hay , to Allah us ko saza dey ga ager naeen hay to naeen day ga

                behtar yeh hay key mazeed tafurqa dalnay ki jaga baat ko yaheen khatam kia jaey
                meray bhai jab hamaray rasul (PBUM)nay ferma deya keh Hazrat Amam Hassan aur Hazrat Amam Husain junat kay serdar hain jo saf bat hay jo un ka dushman hay wo wehan nahain jae ga jehan wo hon gay
                dosra aap kay gosh guzar ker don keh aik hadees kay mutabiq zalim ya zalim ka sath denay walay ka koi amal qabul nahain ho ga
                ab aap khud ko dekh lain keh aap kis ka sath day rehay hain aur aap kay kiya hoy amal kehan ja rehay hain
                kea yazeed zalim nahain?
                kea wo alerasul ka qatil nahain?
                kea us nay alerasul ko iraq say sham tak pedal nahain chelaya?
                kea us nay alerasul ko qaid main nahain dala?
                ager ye sab aap kat nazdeek zulam nahain hain to aap ka Allah hi hafiz
                kea ye wo log nahain jo ager sajday kay doran un kay auper chur jatay to wo sajday ko lamba ker detay

                Comment


                • #23
                  Re: \|\شبیر و یزید\|\

                  kea yazeed zalim nahain?
                  kea wo alerasul ka qatil nahain?
                  .........

                  En dono ka Jwab 101 % nehi ager per bi marey bat per shak hu

                  tu kese Alamay Din sa pocho

                  ya

                  YA Ketab Daik lu

                  Hazrat MAWIA(RA) Aor Tarkhey HAQAYAQ

                  Aor Dosrey Ktab

                  MAZLOM KARBALA

                  Aor App ke Es Hadis ko mantay hay ka Zalima ka sat dana ...

                  Comment


                  • #24
                    Re: \|\شبیر و یزید\|\

                    mashallah is tarah app ney berlwi and shia logon key ilwa tumam logon ko ummat sey hi nikal dia , mashallah kia kehna app ka
                    اسلام علیکم محترم جناب فلبا ہئر صاحب۔
                    میرے خیال میں آپ نے میری معروضات پر غور نہیں کیا میں نے ہرگز کسی پر کوئی فتوٰی نہیں دیا کہ فلاں اسلام میں ہے اور فلاں خارج ہے۔ میں نے صرف اتنا عرض کیا ہے کہ امت میں جو عقائد صدیوں سے متفقہ طور پر رائج تھے یا یوں کہہ لیجئے کہ صدیوں سے امت کا جمہور جن عقائد پر کاربند تھا آج کے دور کا المیہ یہ ہے کہ ان عقائد کی تفصیل جانے بغیر ان کو تضحیک کا نشانہ بنایا جاتا ہے اور ان کی تضحیک کرکے امت میں انتشار کا بیج بویا جاتا ہے جسکی تازہ مثال ڈاکٹر زاکر نائک صاحب کا یزید کی توصیف فرمانا ہے


                    app ney ulmah key fatwas naeen perhay , berlwi and shia logon key ilawa koi mana naeen kerta yazeed key liya R.A kehna
                    مجھے سمجھ میں نہیں آتا کہ آپ یہ بار بار بریلوی اور شیعہ کے ناموں کا راگ کیوں آلاپتے ہیں اور بار بار ان ناموں کی گردان کرکے آخر آپ بحث کو اصل نقطہ سے کیوں ہٹانا چاہتے ہیں کیا میں نے یزید کے بارے میں اپنا موقف بیان کرنے میں کسی ایک بھی بریلوی عالم کا حوالہ دیا؟ تو پھر آپ کو یہ بخار کیوں چڑھا ہوا ہے ؟بحث یہ نہیں ہے کہ یزید پر لعنے کی جائے یا نہیں بحث یہ تھی کہ ڈاکٹر زاکر نائک نے جو یزید پر ریمارکس دیئے ہیں ان کے بارے میں آپ سب کا کیا خیال ہے اور یہی میرا اصل نقطہ تھا کہ امت کے جمہور میں یہ نقطہ نظر صدیوں چلا آرہا ہے کہ حسینیت حق کا معیار ہے اور یزدیدیت واقعہ کربلا کے بعد سے ہمیشہ سے باطل کا نشان امتیاز رہی ہے۔ اب یہ دونوں نام صرف نام نہیں رہے بلکہ اوصاف بن گئے ہیں اور حسین ہمیشہ سے حق کی پہچان اور صفت ہے اور یزید ہمیشہ کے لیے باطل کی پہچان بن چکا ہے اور جب کہ ایسا تصور امت کی اکثریت میں جڑ پکڑ چکا ہے اور یہ ہے بھی حق تو پھر کیا ضرورت تھی اس نازک وقت پر ڈاکٹر زاکر نائک صاحب کو وہ امت کی اکثریت کو چھوڑ کر چند ناموں کے سہارے یزید کی وکالت کرکے ایک تو امت میں انتشار کا باعث بنے اور دوسرا اپنی عاقبت بھی خراب کرلی؟ یہ تھا اصل موضوع کچھ سمجھ میں آیا یا نہیں؟

                    and second Dr Zakir Nayak is islamic scholar not berlwi scholar
                    app likh ker day deen kay , key app bidaat chor dain gay , maslan eid milad e nabwi , azan key bad and us sey phely salat , nimaz key baad onchi awaz main darood , peron fakeeron ki kabron sey mangna , kabaron per sajday etc etc , main bi likh key deta hoon , kabi yazeed key liya R.A use naeen karoon ga in my life


                    same Dr Zakir nay bi kaha hay ahley tashee ki jo jammat itna shor sharaba ker rahi hay wo likh ker day dey key wo Hazrat ayesha R.A, Hazrat abu bakar R.a hazrat ummar r.a, hazrat usman r.a per lanat naeen bejain gay
                    wo likh ker detay haan key wo kabi yazeed key lya R.A use naeen kerain gay
                    اب آپکی اس سوچ پر سوائے انا للہ وانا علیہ راجعون پڑھنے کے اور کیا کیا جاسکتا ہے کہ جب ایک موضوع زیر بحث ہی نہیں ہے تو پھر بار بار اس کو گفتگو میں گھسیٹ کر آپ نہ جانے کیا ثابت کرنا چاہتے ہیں بظاہر تو مجھے لگتا ہے کہ بریلی کے علماء کے خلاف آپ کے بغض نے آپ سے معاملہ فہمی کی لیاقت بھی چھین لی ہے اور ان کے بغض میں اس قدر جری ہیں کہ اگر گفتگو میں کہیں انکا زکر نہ بھی ہوتو آپ نے بار بار ہر الزام انھیں بیچاروں کے سر تھوپنا ہے اس پر مجھے پنجابی کی وہ مشہور مثال یاد آگئی کہ ایک پڑوسی کی بھینس نے پچھلے سال کی طرح رواں سال بھی جب کٹا دیا تو دوسرے پڑوسی نے کہا لگتا ہے یہ بھی کوئی امریکہ کی چال ہے
                    :tauba




                    kash key app ney iqbal ko sahee mainon main perha hota
                    تو آپ پڑھا دیں نا صحیح معنوں میں اقبال اور ہمارے علم شریف میں بھی اضافہ فرمائیں۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ انتظار رہے گا آپکی طرف سے اقبال کے اس موضوع پر عظیم خیالات کے اظہار کا اور اگر آپ نے معذوری ظاہر کردی تو پھر بندہ آپ کی خدمت اقبال کا پیغام واقعہ کربلا پر پیش کردے گا مگر شرط ہے آپ کی معذوری

                    app ki kam ilmi yahan sey sabit hay
                    kia kehnay app key
                    ہم نےیہاں اپنی علمیت کا دعوٰی ہی کب فرمایا ہے؟ جو آپ کو ہماری کم علمی ثابت کرنے کی ضرورت پیش آئی؟

                    app ka haal woi hay "main na manoon haar
                    "
                    یہ بھی سب پڑھنے اور سننے والے سمجھ رہے ہیں کہ آپ کے اس حسیں جملے کا اصلی حقدار کون ہے

                    tumam ulmah aik taraf , app detai sey apni baat per arey hoey haan
                    keep it up
                    وہ تمام علماء آخر ہیں کون ؟ آخر ہمیں بھی توکچھ پتا چلے.
                    لیکن یاد رہے کہ کہیں وہ فتاوی جات پھر سے نقل کرنی کی سعی یہان نہ فرمائیے گا جو کہ آپ جب سے یہ بحث چلی ہے تواتر سے نقل کرتے چلے آرہے ہیں کیوں کہ ہم پہلے سے کہہ چکے ہیں کہ اس موضوع پر علماء وہابیہ اور دیوبندیہ اور بریلوی دونوں فریقین ہیں لہذا دونون طرف سے ان کے فتاوٰی جات اصول کے طور پر یہان پیش نہیں کیے جاشکتے اور اگر کر بھی دیئے جائیں تو وہ حجت نہیں کیوں کہ ان کی حیثیت فریقین کی سی ہے ہاں اگر اس موضوع پر فتاوٰی جات نقل ہی کرنے ہیں تو متقدمین علماء کے کریں یعنی اس زمانہ کے علماء کے جب کہ ابھی دیو بند وہابی اور بریلی کا تصور بھی نہیں تھا
                    yazeed per lanat bejnay sey app ko ager sowab hasil ho raha hay to khob hasil kejay

                    lakin hmm "muslim" kisi per lanat naeen bejtay , keeeon key ager wo ghalat na hoa , to lanat wapis hmm per hi ayeh gi
                    ہمیں بھی کوئی ضرورت نہیں ہے کہ ہم یزید جیسےبد کردار شخص کے لیے لعنت کرکے اپنا ٹائم برباد کریں اور ساتھ میں نہ ہی ہمیں یہ شوق ہے کہ یزید جیسے شخص کی وکالت میں ہم صفحہ قرطاس کو اپنے قلم کی سیاہی سے مزید سیاہ کریں اللہ آپ کوآپ کا یہ شوق مبارک کرے ہمارا قلم تو جب بھی چلے گا غلامان مصطفٰی صلی اللہ علیہ وسلم اور اہل بیت مصطفٰی صلی اللہ علیہ وسلم کی شان کے تحفظ اور دفاع پر ہے چلے گا
                    ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                    Comment


                    • #25
                      Re: \|\شبیر و یزید\|\

                      Originally posted by aabi2cool View Post
                      اسلام علیکم محترم جناب فلبا ہئر صاحب۔

                      walikum as salam
                      میرے خیال میں آپ نے میری معروضات پر غور نہیں کیا میں نے ہرگز کسی پر کوئی فتوٰی نہیں دیا کہ فلاں اسلام میں
                      ہے اور فلاں خارج ہے۔ میں نے صرف اتنا عرض کیا ہے کہ امت میں جو عقائد صدیوں سے متفقہ طور پر رائج تھے یا یوں کہہ لیجئے کہ صدیوں سے امت کا جمہور جن عقائد پر کاربند تھا آج کے دور کا المیہ یہ ہے کہ ان عقائد کی تفصیل جانے بغیر ان کو تضحیک کا نشانہ بنایا جاتا ہے اور ان کی تضحیک کرکے امت میں انتشار کا بیج بویا جاتا ہے جسکی تازہ مثال ڈاکٹر زاکر نائک صاحب کا یزید کی توصیف فرمانا ہے
                      problem yeh hay key app is ko motafika mantay haan keen kay app is key favour main haan

                      halankey main ney even fatwas be quote keyah key yeh motafiqa naeen haan
                      2 fiqoon key ilawa sub yazeed key liya R.A kehnay per koi etiraz naeen kertay

                      second unhoon ney kaha hay key jo ahley tashee ki jammat shor macha rahi hay , wo likh dey , wo kabi R.A naeen kaheen gay



                      مجھے سمجھ میں نہیں آتا کہ آپ یہ بار بار بریلوی اور شیعہ کے ناموں کا راگ کیوں آلاپتے ہیں اور بار بار ان ناموں کی گردان کرکے آخر آپ بحث کو اصل نقطہ سے کیوں ہٹانا چاہتے ہیں کیا میں نے یزید کے بارے میں اپنا موقف بیان کرنے میں کسی ایک بھی بریلوی عالم کا حوالہ دیا؟ تو پھر آپ کو یہ بخار کیوں چڑھا ہوا ہے ؟بحث یہ نہیں ہے کہ یزید پر لعنے کی جائے یا نہیں بحث یہ تھی کہ ڈاکٹر زاکر نائک نے جو یزید پر ریمارکس دیئے ہیں ان کے بارے میں آپ سب کا کیا خیال ہے اور یہی میرا اصل نقطہ تھا کہ امت کے جمہور میں یہ نقطہ نظر صدیوں چلا آرہا ہے کہ حسینیت حق کا معیار ہے اور یزدیدیت واقعہ کربلا کے بعد سے ہمیشہ سے باطل کا نشان امتیاز رہی ہے۔ اب یہ دونوں نام صرف نام نہیں رہے بلکہ اوصاف بن گئے ہیں اور حسین ہمیشہ سے حق کی پہچان اور صفت ہے اور یزید ہمیشہ کے لیے باطل کی پہچان بن چکا ہے اور جب کہ ایسا تصور امت کی اکثریت میں جڑ پکڑ چکا ہے اور یہ ہے بھی حق تو پھر کیا ضرورت تھی اس نازک وقت پر ڈاکٹر زاکر نائک صاحب کو وہ امت کی اکثریت کو چھوڑ کر چند ناموں کے سہارے یزید کی وکالت کرکے ایک تو امت میں انتشار کا باعث بنے اور دوسرا اپنی عاقبت بھی خراب کرلی؟ یہ تھا اصل موضوع کچھ سمجھ میں آیا یا نہیں؟
                      same problem again , app apney favour waloon ko majority and hmm log dosron ko
                      meri taraf sey to bas hay , i am tired

                      اب آپکی اس سوچ پر سوائے انا للہ وانا علیہ راجعون پڑھنے کے اور کیا کیا جاسکتا ہے کہ جب ایک موضوع زیر بحث ہی نہیں ہے تو پھر بار بار اس کو گفتگو میں گھسیٹ کر آپ نہ جانے کیا ثابت کرنا چاہتے ہیں بظاہر تو مجھے لگتا ہے کہ بریلی کے علماء کے خلاف آپ کے بغض نے آپ سے معاملہ فہمی کی لیاقت بھی چھین لی ہے اور ان کے بغض میں اس قدر جری ہیں کہ اگر گفتگو میں کہیں انکا زکر نہ بھی ہوتو آپ نے بار بار ہر الزام انھیں بیچاروں کے سر تھوپنا ہے اس پر مجھے پنجابی کی وہ مشہور مثال یاد آگئی کہ ایک پڑوسی کی بھینس نے پچھلے سال کی طرح رواں سال بھی جب کٹا دیا تو دوسرے پڑوسی نے کہا لگتا ہے یہ بھی کوئی امریکہ کی چال ہے
                      :tauba
                      :)

                      تو آپ پڑھا دیں نا صحیح معنوں میں اقبال اور ہمارے علم شریف میں بھی اضافہ فرمائیں۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ انتظار رہے گا آپکی طرف سے اقبال کے اس موضوع پر عظیم خیالات کے اظہار کا اور اگر آپ نے معذوری ظاہر کردی تو پھر بندہ آپ کی خدمت اقبال کا پیغام واقعہ کربلا پر پیش کردے گا مگر شرط ہے آپ کی معذوری
                      yaar bus dua karo , thesis sey jan chotay , pir inshallah
                      ہم نےیہاں اپنی علمیت کا دعوٰی ہی کب فرمایا ہے؟ جو آپ کو ہماری کم علمی ثابت کرنے کی ضرورت پیش آئی؟

                      "
                      یہ بھی سب پڑھنے اور سننے والے سمجھ رہے ہیں کہ آپ کے اس حسیں جملے کا اصلی حقدار کون ہے


                      وہ تمام علماء آخر ہیں کون ؟ آخر ہمیں بھی توکچھ پتا چلے.
                      لیکن یاد رہے کہ کہیں وہ فتاوی جات پھر سے نقل کرنی کی سعی یہان نہ فرمائیے گا جو کہ آپ جب سے یہ بحث چلی ہے تواتر سے نقل کرتے چلے آرہے ہیں کیوں کہ ہم پہلے سے کہہ چکے ہیں کہ اس موضوع پر علماء وہابیہ اور دیوبندیہ اور بریلوی دونوں فریقین ہیں لہذا دونون طرف سے ان کے فتاوٰی جات اصول کے طور پر یہان پیش نہیں کیے جاشکتے اور اگر کر بھی دیئے جائیں تو وہ حجت نہیں کیوں کہ ان کی حیثیت فریقین کی سی ہے ہاں اگر اس موضوع پر فتاوٰی جات نقل ہی کرنے ہیں تو متقدمین علماء کے کریں یعنی اس زمانہ کے علماء کے جب کہ ابھی دیو بند وہابی اور بریلی کا تصور بھی نہیں تھا

                      ہمیں بھی کوئی ضرورت نہیں ہے کہ ہم یزید جیسےبد کردار شخص کے لیے لعنت کرکے اپنا ٹائم برباد کریں اور ساتھ میں نہ ہی ہمیں یہ شوق ہے کہ یزید جیسے شخص کی وکالت میں ہم صفحہ قرطاس کو اپنے قلم کی سیاہی سے مزید سیاہ کریں اللہ آپ کوآپ کا یہ شوق مبارک کرے ہمارا قلم تو جب بھی چلے گا غلامان مصطفٰی صلی اللہ علیہ وسلم اور اہل بیت مصطفٰی صلی اللہ علیہ وسلم کی شان کے تحفظ اور دفاع پر ہے چلے گا


                      bahi main to pehlay hi likh chuka hoon
                      ager yazeed kasoor war hay to koi dua kabool naeen ho gi and ager naeen hay to koi lanat kabool naeen ho gi


                      behtar hay key apney app per towajo di jaey , kaheen yah na ho key
                      hmm kamiyab na ho paey ( Allah na karey )

                      take care
                      People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people

                      Comment


                      • #26
                        Re: \|\شبیر و یزید\|\

                        problem yeh hay key app is ko motafika mantay haan keen kay app is key favour main haan

                        halankey main ney even fatwas be quote keyah key yeh motafiqa naeen haan
                        2 fiqoon key ilawa sub yazeed key liya R.A kehnay per koi etiraz naeen kertay
                        جی میں اپنے مؤقف کو ان معنوں میں متفقہ مانتا ہون کہ وہ جمہور امت کا نظریہ ہے اب بات کلیئر ہوئی کے نہیں؟
                        second unhoon ney kaha hay key jo ahley tashee ki jammat shor macha rahi hay , wo likh dey , wo kabi R.A naeen kaheen gay
                        معذرت کے ساتھ ڈاکٹر صاحب کے پاس کوئی زاتی اختیار نہیں ہے کہ وہ یزید کے بارے میں کوئی حکم زاتی طور پر لگائیں ان کو یا یزید پر یا تو کوئی مثبت حکم جیسا کہ انھوں نے لگایا ہے یا پھر کوئی منفی حکم یا پھر سکوت اختیار کرنا پڑھے گا اور وہ جو بھی حکم لگائیں گے شریعت کی رو سے لگائیں گے نا کہ زاتی حیثیت سے کیونکہ شریعت کسی کی جاگیر نہیں کہ وہ یوں کہہ سکے کہ آپ نے اگر فلاں کام ایسے کیا تو ہم بھی فلاں کام ایسے کریں گے۔اوکے
                        same problem again , app apney favour waloon ko majority and hmm log dosron ko
                        meri taraf sey to bas hay , i am tired
                        الحمد للہ ہمارے پاس ہماری مؤقف کے ناقابل تردی شواہد ہیں اور لگتا ہے کہ آپ واقعی ٹائرڈ ہوگئے ہیں
                        :comfort::comfort::comfort::comfort::comfort::comf ort::comfort::comfort::comfort::comfort::comfort:
                        ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                        Comment


                        • #27
                          Re: \|\شبیر و یزید\|\

                          Originally posted by aabi2cool View Post
                          معذرت کے ساتھ ڈاکٹر صاحب کے پاس کوئی زاتی اختیار نہیں ہے کہ وہ یزید کے بارے میں کوئی حکم زاتی طور پر لگائیں ان کو یا یزید پر یا تو کوئی مثبت حکم جیسا کہ انھوں نے لگایا ہے یا پھر کوئی منفی حکم یا پھر سکوت اختیار کرنا پڑھے گا اور وہ جو بھی حکم لگائیں گے شریعت کی رو سے لگائیں گے نا کہ زاتی حیثیت سے کیونکہ شریعت کسی کی جاگیر نہیں کہ وہ یوں کہہ سکے کہ آپ نے اگر فلاں کام ایسے کیا تو ہم بھی فلاں کام ایسے کریں گے۔اوکے
                          mazrat key sath yeh un ki apni rayeh naeen thee, keeon key "from our point of view" majority of muslim ummah agreed on this, and yeh unhoon ney usi buniyad per kaha

                          second unhoon ney mazrat ki jis ko takleef hoi ho , lakin ager dusray fareek (ahley tashee) wants him to never say R.A for yazeed, he has no problem with that but they should also likh ker dain key wo sahaba ko lanat kabi naeen bejain gay

                          meray khial main yeh koi kharab offer to naeen hay , ahley tashee keeon accept naeen ker rahey yeh offer
                          People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people

                          Comment


                          • #28
                            Re: \|\شبیر و یزید\|\

                            Originally posted by tauruskhan View Post
                            mazrat key sath yeh un ki apni rayeh naeen thee, keeon key "from our point of view" majority of muslim ummah agreed on this, and yeh unhoon ney usi buniyad per kaha

                            second unhoon ney mazrat ki jis ko takleef hoi ho , lakin ager dusray fareek (ahley tashee) wants him to never say R.A for yazeed, he has no problem with that but they should also likh ker dain key wo sahaba ko lanat kabi naeen bejain gay

                            meray khial main yeh koi kharab offer to naeen hay , ahley tashee keeon accept naeen ker rahey yeh offer
                            اسلام علیکم بھائی لگتا ہے آپ میرے اعتراض کی نوعیت کو نہیں سمجھے دیکھئیے شریعت کے کچھ اصول ہیں اور انھیں اصولوں کے زریعے تمام امور پر حکم لگائے جاتے ہیں اب یہ نہیں ہوسکتا کہ ایک چیز ایک ہی وقت میں آپ کے نزدیک حرام بھی ٹھرے اور جائز بھی ہو بس میرا ڈاکٹر زاکر نائک پر یہی اعتراض تھا کہ ان کے نزدیک یا یزید کے لیے دعا کرنا جائز ہوگا یا ناجائز دونوں میں سے کوئی ایک بات ان کے نزدیک پایا ثبوت کو پہنچتی ہوگی تو پھر بھلا انھوں نے ایسا دعوٰی کیوں کیا کہ اگر شیعہ یہ کہنا چھوڑ دیں تو ہم وہ کہنا چھوڑ دیں گے اور جہاں تک ڈاکٹر زاکر صاحب کی تحقیق کی بات ہے تو ان کے نزدیک یزید کے لیے دعا کرنا ثابت ہے اسی لیے انھوں نے کی تو پھر وہ اس کے برعکس اس چیز کو مشروط کر کے اہل تشیع کو کیوں کہتے ہیں کہ اگر وہ ایسا کریں گے تو ہم بھی ایسا نہیں کریں گے بس میرا یہی اعتراض تھا کہ یہ شریعت ہے اس میں اصول ہیں اور انھی اصول و قواعد کے زریعے ہی کوئی حکم لگایا جاسکتا ہے نہ کہ اس طرح سے جس طرح کے ڈاکٹر صاحب لگا رہے ہیں۔
                            ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                            Comment

                            Working...
                            X